Затискач лівий задній GOLF V VI Jetta III TOURAN

Код: 8669683194
зв'язок з менеджером
Характеристики

переглянути всі

Характеристики

  • Стан: Відновлений
  • Номер деталі: BHS324
  • Виробник деталей: Lucas
  • Тип автомобіля: Легковий автомобіль
  • Якість деталей (відповідно до GVO): О-оригінал з логотипом виробника автомобіля (OE)
  • Діаметр поршня: 41 мм
  • Сторона: ззаду-зліва
  • Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

    (залежить від ваги та габариту товару)
    3 174 грн.
    74,00 $

Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

(залежить від ваги та габариту товару)
3 174 грн. ~ 74,00 $

Затискач лівий задній GOLF V VI Jetta III TOURAN з Allegro в Україну

Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.

Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.

Тип гальмівного супорта: гальмівний супорт з посадковим кулачковим типом

Тип гальмівного супорта: гальмівний супорт з вбудованим допоміжним гальмом

Матеріал: Алюміній

обмеження виробника: LUCAS

діаметр 1 [мм]: 41

Сторона установки: задня ліва

на наших аукціонах ви також знайдете інший вигляд!

немає застави і прихованих витрат!!! Не потрібно повертати старі затискачі!!!

на даному аукціоні ми пропонуємо термінали після комплексної та професійної регенерації!!!

це не відновлення, яке роблять інші конкуруючі компанії.

ми, на відміну від інших компаній, замінюємо завжди всі елементи в затискачах, які піддаються експлуатаційному зносу, такі як:

- штифт ручного механізму

- втулка штифта

- комплект ущільнень

-поршень

- вентиляційний отвір

- пружина ручного механізму

від використовуваного затиску залишаєтьсятільки корпус, який ретельно промивають хімічно,а потім обробляють.

важливо відзначити, що фрезеруємо корпус для вирівнювання поверхні, до якої примикає зовнішня гальмівна колодка.

завдяки вирівнюванню цієї поверхні гальмівна колодка буде рівномірно зношуватися і не буде блокуватися в направляючої хомуті.

корозія штифта це найпоширеніша проблема несправного ручного механізму.

новий штифт встановлений нами завжди разом з новою направляючою втулкою!!!

збиток, який m.in. вони, безумовно, усувають Затискач від регенерації:
Ми підберемо для ВАС будь-яку
запчастину в найкоротші терміни
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.