Більшість продавці з європейських аукціонів надають гарантію на свої запчастини 14 днів, але враховуючи термін доставки на територію України та до клієнта безпосередньо, термін на перевірку запчастини зменшується та становить 5-10 днів.
За яких умов можна повернути товар :
- запчастина приїхала несправною.
- немає слідів використання та не порушена комплектація;
- Приїхала запчастина, яка не відповідає замовленню.
- При отриманні виявлено пошкодження, яких не було під час замовлення.
- Інші можливі причини повернення узгоджуються з менеджером;
- Термін повернення товару 5-10 днів з моменту отримання;
Запчастини не підлягають поверненню в таких випадках:
- Виявлено сліди експлуатації та механічних пошкоджень яких не було при отриманні.
- Запчастини не збігаються з тими, які були отримані як візуально так і механічно.
- Інші можливі дефекти на етапі встановлення.
Як повернути товар?
- звернутися до менеджера, який оформляв ваше замовлення. Отримати адресу для повернення, місто, пункт прийому і т.д., відправити товар.
Як отримати гроші за повернутий товар?
- гроші повертаються протягом 2-5 днів з моменту отримання повернення тим способом, яким здійснювалася оплата. Транспортні витрати покриваються стороною замовника.
При замовленні кузовних запчастин у колір, тобто згідно з кодом фарби вашого авто, не можемо гарантувати, що відтінок буде ідентичний вашому, внаслідок впливу зовнішніх факторів та різного зберігання запчастин. При замовленні електронних запчастин ми завжди перевіряємо відповідність оригінальних номерів відповідно до вашої деталі.
Перед відправкою запчастин клієнтам, ми робимо первинний огляд на пошкодження та у разі виявлення такого, уточнюємо із замовником подальшу частку замовлення - робимо знижку або повернення коштів.
При замовленні запчастин на myauto.com.ua ви автоматично погоджуєтеся з гарантійними умовами компанії!