Ми надаємо гарантію 14 днів з моменту прибуття товару на склад Нової Пошти. (Спираючись на Закон про захист прав споживачів). 
Обов'язково при отриманні товару клієнт повинен провести огляд запчастин на відповідність з замовленням.
Детальну інформацію про повернення товару можете уточнити у менеджера. 

Як повернути товар?
На протязі не більше 14 днів, звернутися до менеджера, який опрацьовував Ваше замовлення,
або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 050 180 00 80
+38 068 658 56 60
+38 050 180 00 88

Умови повернення товару та коштів:

  • Замовник узгоджує повернення  з менеджером.
  • Товар відправляється відправнику.
  • Проводиться огляд на наявність пломб та цілісності товару.
  • Кошти повертаються на протязі 2-3 робочих днів. 

В якому разі товар не підгляє поверненню:

  • Минув термін 14 днів. 
  • Пошкоджені пломби. 
  • Неспівпадає номер відправленої деталі. 
  • Фізичне втручання в конструкцію деталі.
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.