Ми надаємо гарантію 14 днів з моменту прибуття товару на склад Нової Пошти. (Спираючись на Закон про захист прав споживачів).
Обов'язково при отриманні товару клієнт повинен провести огляд запчастин на відповідність з замовленням.
Детальну інформацію про повернення товару можете уточнити у менеджера.
Як повернути товар?
На протязі не більше 14 днів, звернутися до менеджера, який опрацьовував Ваше замовлення,
або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 050 180 00 80
+38 068 658 56 60
+38 050 180 00 88
Умови повернення товару та коштів:
Замовник узгоджує повернення з менеджером.
Товар відправляється відправнику.
Проводиться огляд на наявність пломб та цілісності товару.
Кошти повертаються на протязі 2-3 робочих днів.
В якому разі товар не підгляє поверненню: