Система впуску EVENTURI CARBON AUDI SQ8 RSQ8 (4M) 4.0 TFSI
AUDI SQ8 / RSQ8 4M 4.0 TFSI INTAKE EVENTURI
EVE-4V8TT-CF-INT | AUDI SQ8 / RSQ8 4m
AUDI RSQ8 SQ8 SQ7
базова карта зростання продуктивності: 14-20 К.С., 17-21 фут-фунт
карта зростання продуктивності етапу 1*: 25-28 К. С., 20-23 фут-фунт
установка: 2020+ rsq8/SQ7/SQ8, 2019+ Urus, 2020+ Cayenne Turbo, 2019+ Bentayga
наш впускний 4.0 TFSI V8 EA825-це капітальний ремонт і оптимізація всієї шляху впуску повітря. Кожен компонент, включаючи кришку, був розроблений таким чином, щоб дозволити подвійному турбокомпресору V8 втягувати повітря з меншим опором, що призводить до провідного в галузі підвищення ефективності. Сама кришка заводської повітряної коробки обмежує розмір проточного колектора, який живить повітрозабірники від фільтрів. Таким чином, ми збільшили висоту центральної частини кришки, щоб можна було використовувати більший колектор потоку та більші конічні фільтри. Це усуває невід'ємне обмеження та відрізняє наше споживання від решти поля, яке при використанні кришки колби також повинно використовувати обмежений колектор та фільтруючі матеріали. Впускні отвори турбонагнітача мають поперечний переріз до 43% більше, ніж стандартні, і спроектовані з удосконаленою внутрішньою поверхнею з поглибленнями для зменшення втрат на тертя між потоком і кордоном стіни. Дозволяючи "подушці" повітря на поверхні стіни, потік повітря може проходити через повітрозабірники при більш високих швидкостях потоку зі зменшеними втратами тиску. Це дозволяє турбокомпресорам всмоктувати повітря з меншим опором і, отже, скорочувати робочий цикл випускного клапана, що призводить до більш високої загальної ефективності.
*виміряна прибуток може варіюватися в залежності від різних налаштувань ЕБУ
система впуску Eventuri 4.0 TFSI V8 складається з безлічі компонентів, призначених для виконання певної мети і виготовлених за найвищими стандартами. Ми використовуємо 100% вуглецеве волокно pre-preg без скловолокна, що означає, що ми можемо отримати гладку внутрішню поверхню, щоб підтримувати більш плавний потік повітря. Ось подробиці про кожен компонент та його ідеал дизайну:
кожна впускна система складається з:
збільшена кришка Airbox з вуглецевого волокна
колектор потоку з вуглецевого волокна
2 термопластичних турбо-впускних отвори з поглибленнями на внутрішній поверхні
2 x виготовлені на замовлення сухі конічні фільтри з високим потоком
призначені для користувача гнучкі шланги
вентиляційні
збільшена кришка airbox
першим обмеженням, яке нам довелося подолати, щоб значно збільшити загальний обсяг впуску, була кришка airbox. Кришка колби залишає неглибокий отвір для колектора потоку, а також обмежує використовувану фільтруючу середу. Створивши підняту частину в центрі кришки, ми можемо створити більше місця для більшого колектора потоку, а також для більших фільтрів. Кришка виготовлена з вуглецевого волокна prepreg і використовує ті ж точки кріплення, що і кришка прикладу.
колектор потоку вуглецю і фільтри
потік повітря від фільтрів до входів турбокомпресора направляється колектором потоку. Базовий розмір обмежений через ETH stock kid, але після зняття цього обмеження ми змогли значно збільшити обсяг нашої версії. Крім того, це дало нам свободу замінити базовий фільтр на конічні фільтри з більш високим потоком, які також мають більшу загальну площу поверхні.
турбонаддуви
найбільшим обмеженням в колбі є впускні отвори турбокомпресора. Впускні отвори колби не тільки маленькі, але і мають 2 гнучкі секції. Гнучка секція безпосередньо перед турбокомпресором створює турбулентність, коли двигун рухається з прискоренням. Щоб виправити це, впускні отвори для сировини також мають напрямні потоку на виході з впускних отворів, але вони також викликають обмеження. Ми видалили першу гнучку секцію, що також означало, що ми можемо збільшити внутрішній об'єм. Збільшуючи розміри впускних отворів, турбокомпресори здатні втягувати повітря з меншими обмеженнями, що дозволяє котушці працювати швидше. На фотографіях нижче ви можете побачити відмінності в розмірах.
тим не менш, ми могли б завершити проекти тут, але ми хотіли просунути межі далі і представити новий дизайн з поглибленнями на внутрішніх поверхнях. Теоретично невеликі поглиблення можуть збільшити швидкість потоку, зменшуючи втрати тиску в трубі через тертя. Ми детально пояснили це у нашому відео про впуск G80 M3
- Тип автомобіля: Легкові автомобілі
- стан упаковки: оригінал
- номер деталі: EVE-4V8TT-CF-INT-4