Рульова рейка Opel Astra G, H

Код: 14664523345
зв'язок з менеджером
Характеристики

переглянути всі

Характеристики

  • Стан: Відновлений
  • Виробник деталей: Opel OE
  • Номер деталі:002253085,
  • Тип автомобіля: 4x4 / позашляховик Легковий автомобіль
  • Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

    (залежить від ваги та габариту товару)
    9 799 грн.
    231,00 $

Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

(залежить від ваги та габариту товару)
9 799 грн. ~ 231,00 $

Рульова рейка Opel Astra G, H з Allegro в Україну

Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.

Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.

перед покупкою переконайтеся, що деталь підходить для вашого автомобіля

наші консультанти до ваших послуг

симптоми пошкодження магловника в першу чергу:

  • витік гідравлічної рідини
  • стукіт чути в рульовому колесі або рульовому колесі
  • люфт на рульовому колесі
  • блокування рульового колеса в певних положеннях
  • проблеми з гідропідсилювачем керма

процес відновлення рульового механізму:

  • розбирання ковша на перші частини
  • демонтаж магловиці-це процес, що дозволяє провести ретельний аналіз зношених твердих деталей, оцінити придатність корпусу, рейки і валика. Рухомі частини редуктора, такі як направляючі втулки, Ущільнення, ущільнювальні кільця, напрямні планки, ущільнювачі розподільника, замінюються новими. Тверді деталі, такі як зубчаста рейка, корпус, розподільний вал, очищаються і ремонтуються.

    • піскоструминний корпус
    • промитий корпус магловиці піддається піскоструминної обробці абразивним матеріалом в потоці стисненого повітря, який досягає важкодоступних місць, очищаючи його до голого матеріалу. Корпус маглів, що піддався піскоструминної обробці, виглядає як новий.

  • миття твердих частин ковша
  • вода нагрівається в парогенераторі до 180 градусів Цельсія, Гарячий сухий пар емульгує жир, розчиняє бруд та інші домішки. Ця технологія дозволяє виключити необхідність використання хімічних засобів, безпечна для оператора, не залишає залишків препаратів на поверхні, що очищається. Тепло і пара діють як каталізатор, обмежуючи кількість хімічних речовин у процесі очищення, що є безпечним для навколишнього середовища.

    • Ультразвукова мийка
    • другий процес прання - це Ультразвуковий очищувач, де з важкодоступних куточків і тріщин видаляються всі нальоти і частинки пилку. Ультразвукові очищувачі створюють хвилі високого тиску, які, крім того, відрізняються дуже високою частотою. Таким чином, ви можете мити дійсно невеликі і важкодоступні місця. Звукова шайба може мати до десяти тисяч вібрацій за одну хвилину, це величезна кількість, яка визначає ефективність її роботи.

  • шліфування планки [при необхідності / додатково оплачується]
  • шліфування молдинга полягає в знятті з неї всіх пошкоджень типу корозії, точкової корозії і подряпин. Ретельна робота нашого фахівця гарантує тривалу роботу зубчастої рейки, по якій ковзають герметики і напрямні втулки. Це довгий і дорогий процес, тому, якщо він необхідний у випадку вашої магловки, він вимагає доплати, а без нього вся робота не має сенсу. Якщо планка маглів не несе ніяких пошкоджень, ми не збільшуємо витрати на регенерацію і обходимо цей процес.

    • вимірювання планки
    • вимірювання зубчастої рейки необхідно для вибору ущільнень і напрямку рейки, де похибка дуже мала. Наступним етапом є антикорозійний захист гальванічним покриттям, яке одночасно є зміцненням поверхні і згладжуванням мікронерності, після чого герметик працює при високій температурі.

  • підбір втулок і герметиків .

    висококваліфіковані фахівці виготовлять будь-яку втулку, направляючу зубчасту рейку, нову різьбу та інші деталі, необхідні для регенерації маглів. Це дозволяє швидко відновлюватися, що є для нас одним з пріоритетів. Досвід і відмінні матеріали, які ми вдосконалюємо більше 10 років, гарантують довгу роботу рульового управління на просторі 200-300 тис.км. за умови герметичності гумових Кожухів магловника, так званого маншету. Герметики підбираються за розміром, а також по сумісності з першим монтажем.

    • тестування маглів
    • рульовий механізм перевіряється на діагностичному столі німецької фірми Krones AG. Тест проводиться під навантаженням 150 бар (в машині у нас близько 110 бар), на холодному і гарячому маслі для імітації роботи гідравлічної системи в різних умовах. Тільки такий пристрій імітує реальні навантаження і умови роботи, які виникають в екстремальні моменти роботи рульового управління. Діагностичний годинник і відповідна схема випробувань дозволяють вимірювати тиск при кожному положенні планки і зазор при кожному ударі колеса. Відсутність люфтів, рівна допомога в кожному напрямку роботи поршня гарантує безаварійну роботу будь магловки.

професійно виконана регенерація рульового механізму / маглів-це гарантія багаторічного використання, на відміну від покупки дешевих замін або старих деталей невідомого походження.

Приєднуйтесь до числа задоволених клієнтів.нам довіряють тисячі людей.

Якщо у вас залишилися які-небудь сумніви, зверніться до закладок внизу сторінки. Якщо у вас є питання, наші консультанти до ваших послуг.

дивіться відеояк виробляються наші продукти:

  • https://www.youtube.com/watch?v=wQm88cBzs9M& t
інформація для покупців з Чехії: Aukce se týká repasovací služby !
Ми підберемо для ВАС будь-яку
запчастину в найкоротші терміни
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.