Рульова рейка / гідропідсилювач керма: AUDI A1 / A2

Код: 14894607001
зв'язок з менеджером
Характеристики

переглянути всі

Характеристики

  • Стан: Відновлений
  • Номер деталі: MAGLOWNICA / PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA : AUDI A1 / A2
  • Виробник деталей: Audi OE
  • Тип автомобіля: 4x4 / позашляховик Автобус Невизначений Вантажний автомобіль Фургон RV Легковий автомобіль
  • Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

    (залежить від ваги та габариту товару)
    9 799 грн.
    231,00 $

Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

(залежить від ваги та габариту товару)
9 799 грн. ~ 231,00 $

Рульова рейка / гідропідсилювач керма: AUDI A1 / A2 з Allegro в Україну

Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.

Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.

рульовий механізм / рульовий механізм після регенерації

ми продаємо відновлені кермові механізми, що працюють в гідравлічних системах. Ми проводимо комплексну регенерацію рульових механізмів з використанням тільки оригінальних simmerign і з використанням найсучасніших машин, доступних на ринку.

перед покупкою перевірте всі вкладки і переконайтеся, що деталь підходить для вашого автомобіля

при виникненні питань наші консультанти до ваших послуг

✅письмова гарантія!

12 місяців

без обмеження пробігу

до симптомів пошкодження маховика відносяться насамперед:

  • нестійкість при керуванні транспортним засобом,
  • характерне постукування при повороті рульового колеса і при проходженні через нерівності,
  • зазор трансмісії відчувається на рульовому колесі (сильно обертається рульове колесо),
  • затримка реакції на кручення,
  • витік гідравлічної рідини.

до складу регенерації входять:

1. Піскоструминна обробка і мийка редуктора

на цьому етапі Трансмісія миється в пароочиснику високого тиску, щоб позбутися від бруду. Вода в парогенераторі нагрівається до 180'c. корпус рульового механізму піддається піскоструминної обробці, а потім знову промивається.

2. Шліфування зубчастої рейки (при необхідності)

наступним етапом регенерації є шліфування зубчастої рейки. Шліфування зубчастих коліс-найважливіший і точний момент всього ремонту. Від того, як і на якому обладнанні шліфується планка, буде залежати, наскільки швидко герметики протираються і призводять до повторних витоків.

3. Заміна компонентів

потім подаються направляючі втулки зубчастої рейки. Дуже важливим питанням є вибір відповідних ущільнювачів для сіммерінга і ущільнювальних кілець. Вибирається не тільки їх тип, але і виробник і тип. На наступному етапі замінюються тефлонові кільця на розподільнику, а потім підшипник або вертлюжна западина.

4. Магловка після регенерації піддається регулюванню і випробуванню під тиском

зрештою Трансмісія складається на нові компоненти, перераховані ремонтником. Вона перевіряється на наявність навантажень, витоків і допомоги на спеціалізованому тестері німецької фірми Krones AG. Після завершення процесу відновлення Трансмісія забарвлюється і відправляється назад клієнту.

Приєднуйтесь до числа задоволених клієнтів.нам довіряють тисячі людей.

у разі виникнення питань наші консультанти до ваших послуг.

запрошуємо вас ознайомитися з відео, на якому ми представляємо процес регенерації:

  • https://www.youtube.com/watch?v=OibR1VoCeLY
Ми підберемо для ВАС будь-яку
запчастину в найкоротші терміни
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.