Конвертер AUDI посилений кевлар Y110 6hp19 S76

Код: 16978820835
зв'язок з менеджером
Характеристики

переглянути всі

Характеристики

  • Стан: Новий
  • Номер деталі:09D323571S, S76 Y110 6HP19 6HP19Z
  • Виробник деталей: ZF
  • Тип автомобіля: Легковий автомобіль
  • Якість деталей (відповідно до GVO): О-оригінал з логотипом виробника автомобіля (OE)
  • Тип двигуна: Бензин Дизель
  • Вага продукту з одиничною упаковкою: 15 кг
  • Вага продукту: 15 кг
  • Каталожні номери замін:09D323571S, 09D323571Q, 09D323571R,
  • Каталожний номер оригіналу: ZF 6HP19
  • Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

    (залежить від ваги та габариту товару)
    23 347 грн.
    549,00 $

Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

(залежить від ваги та габариту товару)
23 347 грн. ~ 549,00 $

Конвертер AUDI посилений кевлар Y110 6hp19 S76 з Allegro в Україну

Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.

Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.

Ми пропонуємо гідрокінетичну муфту, як в описі. Після здійснення покупок, будь ласка, вкажіть VIN-номер автомобіля для усунення порушень або повернень!

наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке Ваше запитання.

будь ласка, майте на увазі, що в одній і тій же моделі, двигуні і щорічнику автомобіля виробник міг використовувати різні конструктивні рішення для одного і того ж вузла.

* * * величезні запаси, Ласкаво просимо за покупками!!!***

гідротрансформатор-цікаве рішення, яке в даний час зустрічається у все більшій кількості автомобілів, що випускаються. Які сильні і слабкі сторони цього пристрою, і що і як обумовлює його правильну роботу?

перегрів, занос, вібрація і забруднення масла є найбільш поширеними наслідками проблем з перетворювачем.

перегрів  - коли температура масла в автоматичній коробці починає значно перевищувати рекомендовані виробником норми, можна припустити, що за її підвищення відповідає проблема в зчепленні. Звичайно, це не тільки впливає на температуру, але і побічно через шийку всієї системи коробки-зчеплення. Крім того, знос lock-up або фрикційних дисків може за дуже короткий час привести до перевищення температури. Це, в свою чергу, призводить до розклеювання фрикційної накладки в окремих кошиках всередині автоматичної коробки і стирання планетних систем.

прослизання зчеплення  - Якщо застосування масла занадто мало або занадто велике, може статися прослизання зчеплення. Це особливо відчувається водієм транспортного засобу у вигляді зниження прискорення і збільшення витрати палива. Однією з причин може бути несправний / засмічений соленоїд, який регулює потік масла для подачі зчеплення.

вібрація-найчастіше зустрічається в багатодискових перетворювачах Mercedes і ZF серії 6hpxx. Їх причиною є зношування дисків в муфті (як на фото 1) і пошкодження підшипників, ущільнень і пружин.

причини виходу з ладу

найбільш частими причинами виходу з ладу як механічних, так і автоматичних коробок передач є пошкодження підшипників. В автоматичних коробках пошкодження підшипника є поширеною проблемою багатьох типів перетворювачів. Коли муфта розрізана, легко побачити, що підшипник, що розділяє статор і турбіну, зруйнований. Це буде проявлятися дивним звуком, що виходить з області скрині, оскільки метал починає тертися об метал, створюючи дуже високу температуру. Крім того, в результаті реакції починають відриватися дрібні частини металу і пошкоджуватися весь ящик.

наступна проблема-ущільнення конвертера. Ущільнювачі (ущільнювальні кільця) призначені для підтримки належного тиску під час роботи зчеплення. Їх пошкодження (найчастіше розтріскування, набухання в результаті попадання води і гліколю) викликає витік масла і втрату тиску. Водій відчує помітне зниження швидкості, прискорення і прослизання зчеплення.

як в самій автоматичній коробці, так і в деяких типах перетворювачів ми знаходимо фрикційні диски. Занадто висока температура може сильно заплямувати диски, що призведе до блокування роботи коробки. Заміна дисків-це основний сервісний процес під час регенерації гідротрансформатора. Зверніть увагу, що невелика кількість води в маслі або гліколі з системи охолодження призведе до розшарування фрикційної накладки. Цю обов'язково потрібно міняти не тільки в зчепленні, але і у всій АКПП. Відмова від цього призведе до іммобілізації автомобіля протягом дуже короткого періоду часу після ремонту.

слід звернути особливу увагу на той факт, що сучасні автоматичні коробки спроектовані таким чином, щоб витримувати величезні крутні моменти, створювані двигунами з наддувом. Перетворювачі несуть ці навантаження, і їх термін служби значно скоротився. 200 000 км-це межа витривалості для більшості автомобілів сьогодні. Систематична Заміна масла в коробці помітно покращує стан як її самої, так і зчеплення, тому не варто економити на регулярних оглядах.

задоволення гарантоване!!!!

є можливість посилення зчеплення!!! Внесені зміни дозволяють збільшити Нм і км до 40%!!! Без шкоди для комфорту, який дає нам автоматична коробка передач!!!

всі муфти ретельно і точно перевіряються на предмет їх осьової, Балансування і герметичності .

**Ласкаво просимо * *

додаткові номери для Вт / Вт CZĘŚCI;

09D323571S

09D323571R

09D323571Q

09D323571E

09D323572G

09D323571E

09D323572P

09D323572E

ZF6HP19

ZF 6hp19

Ми підберемо для ВАС будь-яку
запчастину в найкоротші терміни
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.