ІНТЕРКУЛЕР SKODA FABIA II OCTAVIA II RAPID TSI з Allegro в Україну
Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.
Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.
новий спаяний інтеркулер SKODA FABIA II OCTAVIA II RAPID 1.2 1.4 TSI NRF
NRF пропонує високоякісні алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Всі кулери виготовлені за найвищими стандартами якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам плоскі плавники, змієподібні сердечники, комплектні кулери або нагрівачі, в NRF ви завжди знайдете продукт найвищої якості.
кулери NRF можна зустріти в основному в автомобільній промисловості, так як компанія виробляє OEM-запчастини та запчастини для вторинного ринку, призначені для вантажівок і легкових автомобілів. Але кулери NRF успішно використовуються і в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF проходять ретельне тестування, тому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.
оригінальний повітряний охолоджувач (інтеркулер) голландської фірми NRF (встановлюється на заводі в автомобілях для першої збірки)
ціна магазину 400 злЗАСТОСУВАННЯ:
Виробник Модель Обсяг Паливо A/C, механічна Коробка Двигун КВТ л. с. Рік
- AUDI A 1 / S 1 (8X) (10-) 1.2 TFSI G +/- M/A CBZA 63 84 5/2010 -> 11/2014
- AUDI A 1 / S 1 (8X) (10-) 1.4 TFSI G +/- M/A CAXA 90 121 5/2010 -> 11/2014
- AUDI A 1 / S 1 (8X) (10-) 1.4 TFSI G +/- M/A CNVA 90 121 5/2010 -> 11/2014
- AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 1.2 TFSI G + M/A CBZB 77 103 5/2003 ->
- AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 1.4 TFSI G +/- M CAXC 92 123 5/2003 ->
- AUDI A 3 / S 3 (8P) (03-) 1.4 TFSI G +/- M CMSA 92 123 5/2003 ->
- SEAT ALTEA (5P) (04-) 1.2 TSI G +/- M CBZB 77 103 3/2004 ->
- SEAT ALTEA (5P) (04-) 1.4 TSI G +/- M CAXC 92 123 3/2004 ->
- SEAT IBIZA IV (6J) (08-) 1.2 TSI G - M/A CBZA 63 84 3/2008 -> 5/2015
- SEAT IBIZA IV (6J) (08-) 1.2 TSI G + M/A CBZA 63 84 3/2008 -> 5/2015
- SEAT IBIZA IV (6J) (08-) 1.2 TSI G - M/A CBZB 77 103 3/2008 -> 5/2015
- SEAT IBIZA IV (6J) (08-) 1.2 TSI G + M/A CBZB 77 103 3/2008 -> 5/2015
- SEAT LEON (1P1) (05-) 1.2 TSI G +/- M CBZB 77 103 9/2005 ->
- SEAT LEON (1P1) (05-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXC 92 123 9/2005 ->
- SEAT TOLEDO III (5P2) (04-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXC 92 123 9/2005 ->
- SEAT TOLEDO IV (КГ3) (12-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZA 63 84 10/2012 -> 5/2015
- SEAT TOLEDO IV (КГ3) (12-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZB 77 103 10/2012 -> 5/2015
- SEAT TOLEDO IV (КГ3) (12-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 10/2012 -> 5/2015
- SKODA FABIA II (5J) (07-) 1.2 TSI G - M CBZA 63 84 4/2007 ->
- SKODA FABIA II (5J) (07-) 1.2 TSI G + M CBZA 63 84 4/2007 ->
- SKODA FABIA II (5J) (07-) 1.2 TSI G - M/A CBZB 77 103 4/2007 ->
- SKODA FABIA II (5J) (07-) 1.2 TSI G + M/A CBZB 77 103 4/2007 ->
- SKODA OCTAVIA II (1Z) (04-) 1.2 TSI G +/- M CBZB 77 103 5/2004 ->
- SKODA OCTAVIA II (1Z) (04-) 1.4 TSI G +/- M CAXA 90 121 5/2004 ->
- SKODA PRAKTIK (5J) (06-) 1.2 TSI G - M CBZA 63 84 3/2006 ->
- SKODA PRAKTIK (5J) (06-) 1.2 TSI G + M CBZA 63 84 3/2006 ->
- SKODA RAPID (NH), (12-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZA 63 84 10/2012 -> 5/2015
- SKODA RAPID (NH), (12-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZB 77 103 10/2012 -> 5/2015
- SKODA RAPID (NH), (12-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 10/2012 -> 5/2015
- SKODA ROOMSTER (5J) (06-) 1.2 TSI G - M CBZA 63 84 3/2006 ->
- SKODA ROOMSTER (5J) (06-) 1.2 TSI G + M CBZA 63 84 3/2006 ->
- SKODA ROOMSTER (5J) (06-) 1.2 TSI G - M CBZB 77 103 3/2006 ->
- SKODA ROOMSTER (5J) (06-) 1.2 TSI G + M CBZB 77 103 3/2006 ->
- SKODA SUPERB II (3T) (08-) 1.4 TSI G +/- M CAXC 92 123 6/2008 ->
- SKODA YETI (5L) (09-) 1.2 TSI G +/- M CBZB 77 103 5/2009 ->
- SKODA YETI (5L) (09-) 1.4 TSI G +/- M CAXA 90 121 5/2009 ->
- VOLKSWAGEN BEETLE (5C) (11-) 1.2 TSI G - M/A CBZB 77 103 10/2011 ->
- VOLKSWAGEN BEETLE (5C) (11-) 1.2 TSI G + M/A CBZB 77 103 10/2011 ->
- VOLKSWAGEN CADDY III (2K, 2C) (04-) 1.2 TSI G +/- M CBZA 63 84 2/2004 ->
- VOLKSWAGEN CADDY III (2K, 2C) (04-) 1.2 TSI G +/- M CBZB 77 103 2/2004 ->
- VOLKSWAGEN EOS (1F) (06-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 5/2006 ->
- VOLKSWAGEN GOLF VI (5K) (08-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZA 63 84 10/2008 ->
- VOLKSWAGEN GOLF VI (5K) (08-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZB 77 103 10/2008 ->
- VOLKSWAGEN GOLF VI (5K) (08-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 10/2008 ->
- VOLKSWAGEN JETTA III (1K2) (05-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 9/2005 ->
- VOLKSWAGEN JETTA IV (162, 163) (10-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZB 77 103 6/2010 ->
- VOLKSWAGEN JETTA IV (162, 163) (10-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 6/2010 ->
- VOLKSWAGEN JETTA IV (162, 163) (10-) 1.4 TSI G +/- M/A CMSB 90 121 6/2010 ->
- VOLKSWAGEN PASSAT B6 (згідно кліматичної категорії 3c2, 3C5) (05-) 1.4 TSI G +/- M CAXA 90 121 3/2005 ->
- , VOLKSWAGEN PASSAT B7 (362, 365) (10-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 9/2010 ->
- VOLKSWAGEN POLO V (6R, 6C) (09-) 1.2 TSI G - M/A CBZB 77 103 6/2009 -> 2/2014
- VOLKSWAGEN POLO V (6R, 6C) (09-) 1.2 TSI G + M/A CBZB 77 103 6/2009 -> 2/2014
- VOLKSWAGEN POLO V (6R, 6C) (09-) 1.2 TSI G - M/A CBZC 66 89 6/2009 -> 2/2014
- VOLKSWAGEN POLO V (6R, 6C) (09-) 1.2 TSI G + M/A CBZC 66 89 6/2009 -> 2/2014
- VOLKSWAGEN SCIROCCO (137, 138) (08-) 1.4 TSI G +/- M/A CAXA 90 121 9/2008 ->
- VOLKSWAGEN SCIROCCO (137, 138) (08-) 1.4 TSI G +/- M/A CMSB 90 121 9/2008 ->
- VOLKSWAGEN SCIROCCO (137, 138) (08-) 1.4 TSI G +/- M CXSB 92 123 9/2008 ->
- VOLKSWAGEN TIGUAN (5Н) (07-) 1.4 TSI G +/- M CAXA 90 121 6/2007 ->
- VOLKSWAGEN TOURAN (1T3) (10-) 1.2 TSI G +/- M/A CBZB 77 103 5/2010 ->
ТЕХНІЧНІ характеристики:
- розміри (Ш x Ш x г): 120 x 200 x 60 мм
- OE№:
- 03C 145 749 B
- 03F.145.749 B
- 03f145749c
- 96470
- матеріал: припій алюміній
- автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
- довідкові фотографії
- Код товару: 30292 NRF
ми продаємо тільки паяні (спечені) кулери , за тією ж технологією, що і оригінальні.
радіатор припій, як оригінал для цього автомобіля . Плоскі трубки .
охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання
недоліки:
- відносно високі виробничі витрати (виробництво вимагає дорогого, спеціалізованого обладнання, великих цехів, великого досвіду).
переваги:
- висока жорсткість і міцність, що важливо для дизельних радіаторів;
- велика тепловіддаюча поверхню, так як овальні трубки міцно з'єднані з ламелями і з алюмінієвими сторонами, що утворюють одночасно підстави, до яких пластикові баки радіатора кріпляться за допомогою гумових ущільнень типу "кільце ущільнювача", менш схильні до пошкоджень, ніж ущільнення, використовувані при монтажі механічно складних радіаторів.
остерігайтеся дешевих замін за підозріло низькими цінами . Пам'ятайте, що аварія на дорозі може бути дорожчою.
- механічно складні кулери з круглими трубками
недоліки:
- невелика площа, що безпосередньо віддає тепло через круглого перетину трубок;
- мала жорсткість і, отже, значна небезпека витоку через вібрацію двигуна;
- необхідність використання високоякісних (не старіючих) прокладок труб через дуже важливу роль, яку виконують ці прокладки (чого, на жаль, деякі виробники не дотримуються або через відсутність досвіду, або в гонитві за мінімальними витратами на виробництво).
переваги:
- низька вартість виготовлення (круглі трубки дешевше, ніж овальні, можна використовувати більш просте і, отже, більш дешеве виробниче обладнання, виробництво може здійснюватися в невеликих приміщеннях).
скорочення витрат
з дуже багатьма китайськими радіаторами є й інша проблема, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Через сильне внутрішньокитайське суперництво окремі компанії намагаються перевершити своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції або швидкістю поставок, А Ціною. Таким чином, вони скорочують витрати скрізь, де можуть, в тому числі і там, де це заборонено. В результаті їх кулери, в порівнянні з заводськими, нерідко мають:
- ядро зменшеної товщини;
- менша (до 10-15%) Кількість трубок;
- зниження щільності ламелей .
і це тільки ті "заощадження", які ви бачите неозброєним оком. З граничною ймовірністю можна, звичайно, припустити, що виконуються і інші, такі як, наприклад, зменшення товщини стінки труб або використання більш дешевих (тому, як правило, якісно гірших) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів нерідко доводиться вважати місяцями, а не роками.
- низька вартість виготовлення (круглі трубки дешевше, ніж овальні, можна використовувати більш просте і, отже, більш дешеве виробниче обладнання, виробництво може здійснюватися в невеликих приміщеннях).