Буксирувальний гак VW Passat Alltrack B7 2011-2014

Код: 13564573777
зв'язок з менеджером
Характеристики

переглянути всі

Характеристики

  • Стан: Новий
  • Виробник: Steinhof
  • Тип сфери: Відгвинчувати
  • Тяга:2200, кг
  • Джгут в комплекті: Відсутність
  • Виділений промінь: Ні
  • Посвідчення: Так
  • Вага продукту з одиничною упаковкою: 20.1 кг
  • EAN (GTIN):5906327093587,
  • Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

    (залежить від ваги та габариту товару)
    10 627 грн.
    250,00 $

Доставку в м.Ковель уточняйте в менеджера.

(залежить від ваги та габариту товару)
10 627 грн. ~ 250,00 $

Буксирувальний гак VW Passat Alltrack B7 2011-2014 з Allegro в Україну

Ми співпрацюємо із партнерськими шротами Європи та США. Більше 25млн запчастин на будь-який автомобіль. Вже 12 років є одними із лідерів ринку в Україні по сервісу доставки автозапчастин. Наші менеджери швидко та професійно підберуть Вам запчастини, та зекономлять Ваш час та кошти.

Пропонуємо широкий асортимент на різну цінову категорію. Працюємо без посередників та з перевіреними постачальниками. Підберемо Вам запчастини нові, Б.В оригінал, або замінники високої якості. Щотижнева безкоштовна доставка запчастин у місто Київ.

буксирувальний гак VW Passat Alltrack B7 2011-2014

комплект включає:

  • буксирувальний гак-відкручуваний, виробник STEINHOF зі схваленням ЄС

призначений для автомобіля:

VW Passat Alltrack
  • роки виробництва:2011-2014
  • тип кузова:Універсал
  • деталі:гак для універсала (B7) / (3C)
  • Рік випуску: 2011,2012,2013,2014

ТЕХНІЧНІ характеристики:

  • виробник:Steinhof
  • каталожний номер:V-143
  • кульова система:відгвинчується, тип "лебедина шия"
  • твердження:ЄС
  • тягове зусилля:2200 кг
  • вага гака:20,1 кг
  • вертикальний тиск на кулю:90 кг
  • підрізування бампера:так / на заводському місці
  • розбирання бампера:так

У комплект кріплення буксирувального гака входить:

  • гачок балки ідеально підходить для автомобіля, з оригінальною якістю обслуговування для першої установки
  • буксирувальний м'яч
  • монтажний комплект (гвинти, шайби тощо ))
  • табличка (необхідна для реєстрації) з затвердженням
  • оболонка кульового гачка / ковпачок
  • основа електричної розетки
  • детальна інструкція з монтажу

поруч представлена візуалізація монтажного комплекту буксирного гака.

Увага!

для комплекту з гаком необхідно придбати Джгут проводів буксирного гака, що забезпечує адекватне освітлення причепа або транспортної платформи.

пропозиції пучків для комплекту з гаком можуть бути доступні "купити в комплекті" або відповідний пучок також можна вибрати самостійно з нашої пропозиції. Будь ласка, виберіть: всі товари продавця " і потім введіть пароль: джгут + Марка і модель автомобіля. Будуть показані пропозиції універсальних і виділених джгутів в стандарті 7 і 13 PIN.

кожен буксирний гак виробника STEINHOF маєсхвалення ЄС. Завдяки цьому в усьому Європейському Союзі його можна використовувати без ризику в разі діагностичного або поліцейського контролю. Паспортна табличка розміщується на підставі електричної розетки гака або на балці гака.

схвалення ЄС свідчить про високу якість продукції. Буксирний гак для його отримання повинен пройти спеціальне випробування, яке полягає в перевірці їх міцності на 2 мільйони циклів при даній навантаженні. Він призначений для забезпечення стабільної, високої та відтворюваної якості для серійного виробництва.

STEINHOF, як один з небагатьох виробників буксирних гаків в Європі, має сертифікати ЄС на всі вироблені заводом посилання.

Буксирувальні гаки STEINHOF завдяки максимальному вертикальному тиску на кулю відмінно підходять для установки велосипедних стійок. великі максимальні тяги гаків дуже добре виконують свою роль при буксируванні великих важких причепів.

якість = STEINHOF

буксирні гаки STEINHOF виготовляються із спеціально відібраної сировини, мають відповідні твердження, які є гарантією їх міцності і підтвердженням того, що до клієнта надходить тільки буксирний гак найвищої якості.

STEINHOF гарантує, що гачки, перш ніж вони надійдуть у продаж на ринку, попередньо піддаються приблизно 50-годинним спеціалізованим випробуванням на втому, проведеним у внутрішній лабораторії. Випробування полягає в перевірці їх міцності при 2 мільйонах циклів під даним навантаженням, воно спрямоване на забезпечення постійного, високого і відтвореного якості для серійного виробництва. Крім того, буксирні гаки проходять регулярні перевірки на відповідність вимогам Регламенту № 55 ЕКГ ООН. Результатом цих досліджень є отримання сертифікатів схвалення ЄС E20 і e20, отриманих від промислового інституту автомобілебудування у Варшаві.

якість продукції додатково підтверджується сертифікатом e4, виданим сертифікаційним Інститутом RDW, розташованим в Нідерландах.

питання та відповіді .

(буксирувальний гак і Джгут проводів гака)

1.Чи можу я використовувати фаркоп відразу після встановлення в машину?

після складання необхідно звернутися на станцію техогляду для проведення технічного огляду правильності установки буксирного гака. З цього моменту його можна використовувати. Потім, щоб завершити формальності, протягом 30 днів після проведеного технічного огляду необхідно отримати у відділі зв'язку відповідний запис (у реєстраційному посвідченні та картці транспортного засобу, якщо воно є у транспортного засобу).

2. Чи може кожен автомобіль буксирувати причіп?

чи може транспортний засіб буксирувати причіп, вказується в затвердженні транспортного засобу. Це підтверджується записом у полі O. 1 або O2 реєстраційного посвідчення. Цифри, введені в ньому, означають, що автомобіль має дозвіл на буксирування причепа і яку допустиму загальну вагу він може мати. Якщо автомобіль не має можливості буксирувати Причепи, це не завжди означає, що він не може мати гак. Деякі версії автомобілів можуть мати гак тільки для установки на нього, наприклад, велосипедного багажника

3. Чи потрібна установка електричного джгута буксирного гака?

так. Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику велосипеда. Її справність перевіряється на станції техогляду. Існують пучки з електронним модулем або так звані прямі пучки, без модуля, яких достатньо в деяких моделях автомобілів. У наших пропозиціях комплекти містять правильний промінь для правильної роботи освітлення.

4. Палять 7 або 13 контактів. Який вибрати?

у наших пропозиціях комплекти буксирувальних гаків містять 7-контактний або 13-контактний джгут. 7-контактний промінь забезпечує базове освітлення причепа, тобто позиційне, стоп, протитуманне, покажчики повороту. 13-контактний промінь додатково забезпечує роботу ліхтаря заднього ходу в причепі. Ми рекомендуємо вибрати 13-контактний джгут, якщо автомобіль буде буксирувати причіп вантажопідйомністю більше 750 кг (з перекидним гальмом) або для перевезення велосипедного багажника. У цьому випадку закон Про дорожній рух вимагає експлуатації ліхтаря заднього ходу в причепі, зареєстрованому вперше з 1 серпня 2016 року. Перехідна розетка може бути змінена з 7-контактного на 13-контактний роз'єм і навпаки, однак, якщо транспортний засіб оснащений 7-контактним роз'ємом, перехідна розетка 13-контактного роз'єму не призведе до спрацьовування ліхтаря заднього ходу причепа.

5. Універсальний або спеціальний джгут. Який вибрати?

універсальний джгут від Quasar Electronics або TESAT можна без проблем встановити в сучасний автомобіль. При монтажі потрібне невелике втручання в електричну систему-припаюємо у відповідні дроти (рекомендується) або використовуємо швидкороз'ємні з'єднання з комплекту. Перевагою універсального комплекту є те, що ми можемо встановити його на різні моделі автомобілів і низька ціна покупки.

виділені джгути оснащені з'єднувальними з'єднувачами з розетками електричної системи автомобіля, відповідними проводами, заснованими на технологічній формулі оригінальної деталі. Недоліком цього рішення є висока закупівельна ціна і часто необхідність кодування системи транспортного засобу через наявність виділеного променя (додаткова вартість).

6. Принцип роботи і спосіб установки універсального джгута з модулем (короткий опис продукту Quasar ElectronicsмодельWH1R-G13-8).

збірка проста і не повинна викликати труднощів. Однак, щоб бути впевненим, ми рекомендуємо, щоб промінь збирав людина з досвідом таких робіт. Принцип роботи модуля полягає в тому, що цей через" сигнальний " провід виявляє напругу в проводі, наприклад, покажчика повороту при його включенні в автомобілі, а потім іншим проводом, що йде від модуля до електричної розетки джгута, направляє напругу на світло покажчика повороту причепа. Модуль як би копіює роботу фар автомобіля, включаючи подвійні фари причепа. Модуль, звичайно, повинен харчуватися від постійного плюса. Щоб правильно підключити джгут в автомобілі, необхідно з'єднати відповідно до схеми сигнальні дроти від установки транспортного засобу, що йдуть до модуля, тобто покажчики повороту, вогні: позиційні, гальмівні, протитуманні (і реверсивні в разі 13-контактного променя). Потім необхідно підключити дроти, що йдуть від модуля до електричної розетки (за схемою). Нарешті, необхідно підключити модуль до джерела живлення (ТКЗ "постійний плюс", бажано до батареї або іншого певного джерела напруги). Випробування на освітлення повинно проводитися при повному навантаженні на електричну розетку, наприклад, після підключення причепа. Тест пробовідбірником / вимірювачем або малорозвиненим тестером часто дає неправильні показання, незважаючи на правильно підключену установку.

7. Який вплив на роботу датчиків заднього ходу надає установка фаркопа на автомобіль?

Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику і не заважає роботі датчиків заднього ходу автомобіля. У таких випадках датчики заднього ходу повідомляють про перешкоду при включенні заднього ходу, коли автомобіль буксирує причіп. Сигналізація може бути відключена кнопкою, що відключає роботу датчиків,або просто з обережністю ігнорувати сигнал при русі заднім ходом. Деякі універсальні джгути з модулем мають функцію Відключення датчиків заднього ходу. Однак через складність такого рішення ми не рекомендуємо їх встановлювати. На багатьох більш сучасних автомобілях неможливо правильно відключити датчики заднього ходу через універсальний модуль. Система керування транспортним засобом повідомляє про помилки після втручання в систему допомоги при паркуванні. У дуже рідкісних випадках датчики заднього ходу вважають наявність крюкового кулі (деякі останні моделі Citroen, Peugeot) перешкодою. У цьому випадку ми рекомендуємо установку гачків зі знімними кулями.

8. Чи має фаркоп омологацію ?

всі буксирні гаки з нашої пропозиції мають схвалення ЄС, яке необхідно для проходження технічного огляду на станції контролю транспортних засобів. Про наявність у гака омологації свідчить табличка (наклейка) омологації, розміщена на підставі електричної розетки або балки гака. Для технічного огляду не потрібно документ затвердження, а досить його підтвердження на паспортній табличці.

9. Чи потрібно розбирати кулю гака, коли він не використовується?

кулю гака необхідно розібрати, коли він закриває номерний знак або освітлення автомобіля. В інших випадках розбирання кульки гака не потрібно.

10. Хто може зробити установку буксирного гака?

в принципі будь-який. Ви можете встановити комплект самостійно або, наприклад, в автосервісі. Умовою отримання позитивного технічного огляду є правильна установка буксирного гака і електричного джгута, і не важливо, хто його зробив. Також не потрібно ніяких документів, пов'язаних з сервісом збірки.

11. Який гак вибрати для перевезення велосипедного багажника?

будь-який буксирний гачок, який має схвалення, ідеально підходить для цього завдання. Не має значення, відкручується або знімається гак.

12. Чи потрібно обрізати бампер, щоб встановити буксирний гачок?

інформація про необхідність підрізати бампер знаходиться в розділі Технічні характеристики пропозиції. У комплект з буксирним гаком входить інструкція з монтажу з шаблоном або точними розмірами підрізу бампера. У більшості випадків підрізування, якщо це необхідно, знаходиться в нижній, невидимій частині бампера, в місці, попередньо підготовленому для цього.

13. Чи включені інструкції по збірці?

так. До буксирного гака і електричного джгута додаються інструкції і монтажні схеми. Ми рекомендуємо вам уважно ознайомитися з ними перед установкою.

Ми підберемо для ВАС будь-яку
запчастину в найкоротші терміни
Товар додано в корзину
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для оформлення замовлення.
Замовити дзвінок
Наш менеджер зв'яжеться з Вами для підбору товару.